در حالی که بیش از دو سال از آغاز روند نوسانات نرخی در بازار خودروی ایران می‌گذرد، دولت و وزارت صمت هنوز دنبال فیلترینگ منابع رسانه‌ای مرتبط با این حوزه و رگولاتوری بازار هستند و راهبرد جدیدی برای کنترل قیمت اتومبیل که به یکی از اصلی‌ترین معضلات نظام اقتصادی تبدیل شده ارائه نکرده‌اند. منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

hadafsanj بیا تو رمان تکنولوژی و فن اوری تور نوروز | تورهای نوروزی | تور نوروز 99 | نوروز 99 روز معلم سایت حمیدرضا محمدباقری طراحی سایت حرفه ای هر چی که بخوای فروشگاه اینترنتی یاسل